Sunday, May 31, 2009

Gmbr Kenangan

Assalamualaikum. x puas rasanya bercerita tntg konvokesyen, ditambah pula, ada yang bertanyakan byk kah hadiah @ bunga yg saya terima. jadi, di kesempatan ini ku coretkan dan di sertakan beberapa keping gmbr kenangan hadiah yg ada dan beberapa shot yg mempunyai sejarah nya tersendiri.

kita bermula dgn gmbr pertama, ini lah dia koleksi hadiah yg saya terima. kesemuanya bear. ada 4 semuanya. nmpk x keempat-empat itu? yg pink dihadiahkan oleh mama saya (mgkn ayah skali la) hehe. yg hijau itu pula dr kwn baik sy, laila fairuz. katanya dia suka sgt tgk katak ni. jd dihadiahkan la kpd sy. terima kasih awak!!! yg di tgh2 itu pula pemberian pakwe saya yg berusia 9 thn itu. terima kasih buat abg haris... :D yg di depan skali pula adalah pemberian ayah poji. kenapa saya dihadiahkan ye? pelik juge. tp apa-apa pon, terima kasih kepada smua... teharu sgt dpt byk kuntuman...


gmbr ini pula menunjukkan saya sudah selamat menerima Ijazah Sarjana Muda Perakaunan (Kepujian) saya... dlm 11 lebih, smua dah settle down dan kembali ke tmpt duduk saya. Alhamdulillah, bersyukur ke hadrat Illahi...

ini adalah nombor kenangan saya; 423... Nurhanisah Binti Mohd Mokhtar AC220... Tahniah !!!!!!


ini pula gmbr ketika masih lg menunggu giliran tuk naik mengambil skroll... wah, di mana cermin mata saya?... :D

oh, ini pula gmbr terakhir. tp inilah dia hadiah pertama yg sy terima sempena majlis konvokesyen ini. hadiah coklat ini diberikan oleh Aunty Caron dari stokis Cosway Serdang ni. dia pelik tgk mama datang beli brg ari kerja, mama pon cerita la cuti sebab esok nk anta anak konvo. jadinya terus beliau menghadiahkan saya sebungkus coklat tanda ucapan tahniah... thank you aunty Caron... next time, u give bigger gift ya!!! hehehe...


orait, itu saja buat kali ini... nnt kalu ada gmbr lg yg bejaya dikumpulkan dr kawan2 saya, akan saya coretkan lagi di sini... till then, take care...

2 comments:

  1. salam

    congrats...

    dpt sambung master x?

    ReplyDelete
  2. salam Anonymous

    sape ni ye...
    dpt smbung master nye...

    ReplyDelete