Wednesday, August 5, 2009

pemandu alfa romeo yang paling poyo skali...

kames mggu lepas, saya dan ofismate saya dlm perjalan dari pd ke JB... sepanjang perjalanan tu, kami borak2 sambil gelak kan dayah tido... hehehe. tehangguk hangguk dah beliau tido di belakang tu. tapi perjalanan kami mendapat sedikit gangguan dari sebuah kereta. kalu tidak silap saya, kereta seperti di atas ini la yg telah mengganggu kelancaran perjalanan kami...

sungguh tidak sopan skali pemandu ini yg mana tlah menghimpit kereta saya dari lane plg laju smp ke lane plg perlahan skali... apa yg dia x puas hati sangat, kami pon x tahu... time tu, sy dah tekan 130... xkan nk bawak 170 kut... ish... bila dia dah impit2 tu, kami pon ke tepi je la.. sampai la kereta n van di belakang hon dia... baru la dia berhenti buat gangguan terhadap kami dan meneruskan kelajuan kereta dia...

x faham btul sikap manusia kdg2 ni... dah la bwk family, nk tekan laju2, dah tu, impit pulak org... sabar aje la..

1 comment:

  1. mesti dia sebenarnye nak cakap 'weh ko nampak tak kete baru aku yang besar ni.baru beli.aku agak jakun'

    ReplyDelete